Ontdek de mogelijkheden voor bedrijfsreclame

Ontdek de mogelijkheden voor bedrijfsreclame

Ieder bedrijf heeft nieuwe klanten nodig, jouw bedrijf dus ook. En om die nieuwe klanten te werven kun je verschillende marketingacties op touw zetten. Denk aan netwerkmarketing, offline marketing en natuurlijk online marketing. In dit artikel gaan we in op de offline marketing in de vorm van signing.

Gevelreclame

Gevelreclame geeft je bedrijfspandherkenbaarheid. Want zonder een logo en een slogan op je bedrijfspand weet niemand dat je in het pand gevestigd bent. Verschillende vormen van gevelreclame zijn PVC freesletters, doosletters, lichtbakken en natuurlijk spandoeken. Iedere vorm van gevelreclame heeft zo zijn eigen voor- en nadelen.Als je op een locatie gevestigd bent waar veel voorbijgangers komen als het donker is, dan raden we je aan om in ieder geval voor gevelreclame met verlichting te kiezen. Verder willen we je op het hart drukken dat je het niet alleen bij een logo of bedrijfsnaam moet houden, maar dat je gevelreclame ondersteund met een korte slogan waarmee je de toegevoegde waarde van je bedrijf communiceert.

Bedrijfskleding

Bedrijfskleding is van groot belang voor de herkenbaarheid van je bedrijf. Zeker als je bijvoorbeeld monteurs in dienst hebt die bij bedrijven of klanten op bezoek gaan. Bedrijfskleding zorgt niet alleen voor een professionele uitstraling, maar ook voor herkenbaarheid en vertrouwen. Zeker oudere mensen die soms bang kunnen zijn om vreemden binnen te laten, worden gerustgesteld als ze zien dat iemand netjes in bedrijfskleding voor de deur staat.

Autoreclame

Autoreclame is eigenlijk een no-brainer voor iedere ondernemer die een bedrijfsauto heeft. Toch gaat het helaas nog vaak mis op het gebied van autoreclame, doordat veel voertuigen alleen met een bedrijfnaam of een logo worden bestickerd. Let er daarom op dat je net zoals bij gevelreclame ook de toegevoegde waarde van je bedrijf communiceert. Niet alleen aan de zijkant van je bus maar ook aan de achterkant. Op die manier vergroot je het aantal contactmomenten met voorbijgangers en wordt de kans dat je de investering in  autoreclame terugverdiend groter.Beperk verder het aantal elementen die de aandacht afleiden van de kernboodschap. Dus laat sociale media icoontjes achterwege, drukke foto’s die niks toevoegen ook en zorg dat er altijd een call to action in de autoreclame is verwerkt.

Laat je adviseren door een signingspecialist

Of het nu om autoreclame, gevelreclame of bedrijfskleding gaat, het is altijd belangrijk om je te laten adviseren door een signingspecialist. Dergelijke specialisten zijn dagelijks in de weer om de bedrijfsreclame voor hun klanten zo effectief mogelijk te maken. Daardoor kunnen ze met je meedenken over hoe jij je doelen kunt bereiken, namelijk het werven van nieuwe klanten. Laat je daarom dus goed adviseren over wat voor jouw de beste manier is om bedrijfsreclame in te zetten.

What is your reaction?

0
Excited
0
Happy
0
In Love
0
Not Sure
0
Silly

You may also like

Leave a reply

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

More in Tips